Як правильно скласти претензію на повернення телефону?
Вважаю, що мені продано неякісний товар, тому керуючись ст. 4, 18, 19, 22, 23 Закону РФ "Про захист прав споживачів", я вимагаю розірвати договір купівлі-продажу та повернути сплачену за стільниковий телефон (Смартфон або комунікатор) "Марка, повна назва апарату" грошову суму в розмірі 8888 руб. 00 коп. Збережена копіяПохожі
Як правильно та грамотно скласти претензію?
Претензія складається з наступних елементів:
- "Шапка".
- Заголовок.
- Фактичні підстави (опис ситуації, фабула).
- Правові підстави.
- Розрахунки неустойки, відсотків.
- Вимоги.
- Термін та порядок відповіді.
- Можливі наслідки при негативній відповіді чи невідповіді на претензію.